מיזם "שעה אישית"

מיזם "שעה אישית"

שיפור מיומנויות אישיות וכישורי חיים לעובדים בצורה שמותאמת אישית

מתנות פיזיות זה חשוב, גם נופש חברה ושבעה סוגי גלידות, אני רוצה להציע לכם מוצר נוסף – שיפור כישורי חיים.

תחשבו על עובד שמתקשה בתקשורת בינאישית, על מנהל שמפחד לעמוד מול קהל, על עובד או עובדת רווקים שנושא הזוגיות מאוד משפיע עליהם ומקשה עליהם להתרכז כמו שהם היו יכולים להיות וממש בא לכם לעזור להם למצוא אהבה.

פה בדיוק אני נכנסת לתמונה, במיזם ייחודי, אני מגיעה אליכם ליום מרוכז שבו כל עובד/ת מנהל/ת יכולים לקבוע איתי מראש פגישה אישית ולהתייעץ איתי על כל נושא שקשור בכישורי חיים ומפריע להם, בין אם זה פוגם להם במצב הרוח, בחיי החברה, בהתנהלות בסביבת העבודה ובתפקיד עצמו.

אז כמה מילים עליי, בעברי הייתי עיתונאית למשך שני עשורים כמעט בכל מדיה כתובה ודיגיטלית אפשרית.

בנוסף, עמדתי ואני עומדת כשחקנית, סטנדאפיסטית, מרצה ומנחה על במות בארץ ובכל העולם. הוצאתי ספר על הומור ככלי ליצירת תקשורת מקרבת בין נשים לגברים בעולם הדייטינג ואני עוזרת לאנשים לזהות את החוזקות האמיתיות שלהם, לבנות בטחון עצמי גבוה, לבטא את עצמם בצורה אותנטית ולהציג את עצמם בצורה מעניינת.

במשך השנים התנסיתי בהרבה שיטות טיפול ואימון, עברתי והעברתי אינסוף סדנאות להתפתחות אישית, סיימתי בית ספר למשחק וכיכבתי בתוכניות סטנד אפ בטלוויזיה ("צחוק מהעבודה").

את כל הפסקה הזו אני כותבת לא על מנת להשוויץ (טוב, אולי קצת…).

כל אלה ועוד עזרו לי לבנות ארגז כלים רחב ומגוון שנותן מענה לאתגרים שונים אצל אנשים שונים שכולם נובעים מחוסר בטחון עצמי בתחום מסוים. וכאן אני נכנסת לתמונה, אני עוזרת לאנשים לבנות בטחון עצמי גבוה כדי להצליח בכל תחום שבו הם יחפצו.

פגישה אישית במסגרת מיזם "שעה אישית" - אודליה יקיר

איך בנוי השירות?

  • אני מגיעה אליכם לארגון אחת לחודש, יותר או פחות, תלוי בכם ליום מרוכז.
  • היום בנוי משש שעות מעשר בבוקר ועד ארבע אחה"צ. סך הכל 6 פגישות אישיות.
  • אורך כל פגישה הוא 50 דקות. בין פגישה לפגישה יש עשר דקות הפסקה (טוב, חייבת פיפי!).
  • בסוף כל פגישה העובד/ת מקבל סיכום פגישה עם נקודות/ טיפים/ כלים לעבודה
  • את נושא הפגישה העובדים קובעים מראש מולי בצורה מסודרת. הנושא נשמר באנונימיות וחשוף לעיניי בלבד.

למה כדאי לכם להיעזר בשירות?

איך אתם רואים את העובד? כמכלול של חוזקות, תשוקות ויכולות, כמו רצונות, פחדים וצרכים ולא רק כשספק של שירות מסוים. מתוך הבנה שהשקעה בכישורי חיים תפתח את העובד ותשפיע בישירות או עקיפין על התפוקה שלו

איך העובד רואה אתכם? כחברה שמשקיעה בו, מטפחת אותו, מעניקה לו ובצורה כזאת מייצרת מחויבות שלו כלפיה. ידוע שהנותן מקבל וכל מה שאתה רוצה לקבל – תיתן קודם.

עובד שמשקיעים בצמיחה שלו כאדם יעריך את מקום העבודה, וכמובן יתקשה לעזוב מקום שמשקיע בו ברבדים נוספים מעבר לנופש חברה ושבעה טעמי גלידה (לא שאני מזלזלת בחמאת בוטנים קפואה). זה מייצר לכידות, מחויבות והוקרת תודה.

חיזוק ובניית המותג – חברה שמאמינה בעובדים שלה, שמטפחת אותם, משדרת הן כלפי העובדים והן כלפי חוץ שהיא מקום ראוי לעבוד בו.

היא מייצרת גאוות יחידה אצל העובדים שלה וגורמת להם לדבר בשבחיה כלפי חוץ ובכך לגייס מצטרפים חדשים במאמץ מינמלי.

אלו שירותים ניתן לקבל במסגרת המיזם?

  • הכנה לפרזנטציה ספציפית
  • הכנה לפרזנטציה באנגלית
  • עבודה על עמידה נכונה מול קהל
  • יעוץ בנושא תקשורת בינאישית
  • יעוץ בנושא דייטינג וזוגיות
  • עבודה על טיפול בהתנגדויות בעולם המכירות
  • זיהוי חוזקות כלליות וזיהוי חוזקות גופניות
  • שיפור חוש ההומור ואימוץ גישה אופטימית וקלילה לחיים
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן