הרצאות לחברות והרצאות לארגונים

אודליה יקיר, הרצאות לעובדים, סדנת מנהלים ומפגשים לקהל הרחב

הרצאות לארגונים? הגעתם למקום הנכון 🙂 

היי מנהלות ומנהלי משאבי אנוש, נעים להכיר, את חלקכם אני כבר מכירה מצוין מההרצאות והסדנאות שלי בחברות ובארגונים שלכם ואת היתר, אשמח לפגוש.

אז קחו דקה, ותקראו איך אני יכולה לעזור לכם עם מבחר הרצאות לארגונים

1

1

הומור - הרבה מעבר לצחוק!

איך לשפר תקשורת בינאישית בעזרת הומור ועוד

ה-הרצאה לארגון בהא הידיעה. אם חיפשתם הרצאות וסדנאות לארגונים ולחברות, הרצאות להרמת כוסית ליום האישה, להעשרה - זו ההרצאה עבורכם. גם השראה וגם צחוק בחבילה אחת!

אז מה עושים שיהיה מעניין, מלמד, עם ערך מוסף כזה שסמנכ"ל הכספים לא יהסס לחתום על הצ'ק?

ההרצאה "הומור – הרבה מעבר לצחוק" מלמדת איך להשתמש בהומור בחיי היום כדי לשפר את התקשורת במערכות היחסים עם הסובבים אותנו, עם ההורים, הילדים, הבוסים, הקולגות ואפילו עם שוטר התנועה. 

מדובר במופע סטנד אפ מצחיק, מעשי ומעורר השראה אשר לוקח סיטואציות נפוצות ונפיצות מחיי היום יום, ומראה איך במקום לפתור אותן בעזרת כעס, בכי או מבוכה, הומור פותר את כל הבעיות הרבה יותר יעיל, מהיר ונכון.

  • איך  נותנים ומקבלים שירות מוצלח?
  • איך גורמים לילדים להכין שיעורים?
  • איך רומזים לאורחים שהגיע הזמן ללכת?
  • איך מרגיעים לקוח עצבני?

כל זאת ועוד בשעה סוחפת של צחוק, כלים, שיתוף. כי מי אמר שאי אפשר גם וגם, גם מצחיק וגם מעצים. ואני גובה רק על אחד.

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי

למי מיועד?

הרצאה לחברות וארגונים שמעוניינים בהרצאת העשרה שמועברת בצורה קלילה ובו זמנית מעניקה ערך ונותנת כלים מעשיים. מצוין להרצאות בחברות הייטק כמו גם בארגונים ממשלתיים ובאירועים פרטיים. הרצאות להרמת כוסית, כנס חברה או יום העשרה. ניתן לצחוק גם באנגלית.

2

2

המתנה שבארגון

כל אדם נולד עם מתנה ייחודית שהוא בא לתת לעולם, אצל אחד זו היכולת לחבר בין אנשים, אצל השנייה היכולת להפיק אירועים יפים בתקציב דל, השלישי יודע להקשיב ככה שאנשים נפתחים, הרביעית גורמת לכולם ללכת אחריה.

אז איך מזהים את המתנה הייחודית של כל אחד מהעובדים, איך מקום העבודה מסייע לנו לשפר ולממש את המתנה שלנו והכי חשוב – איך להסתכל על מקום העבודה לא כתשע עד חמש או רק כתלוש שכר, אלא מקום שמפתח בנו חוזקות שלא ידענו על קיומן והופך את המתנה שלנו לרחבה ושלמה יותר.

הרצאת מוטיבציה מלאה בהומור שגורמת לקהל להסתכל שונה ומיוחד על מקום העבודה. לא סתם תלוש שכר. מתנה.

בהרצאה אני מספרת על הדרך בה אני גיליתי את המתנה שלי, למה התפקידים שעשיתי בעבר במקומות עבודה חיוניים למי שאני היום ואיך כל אבן בדרך הייתה לגמרי מדויקת. למה כדאי להסתכל על מקום עבודה כסביבה שמאתגרת אותנו ולכן מצמיחה אותנו. איך להנות מהדרך ולזהות כיצד הארגון תורם להתפתחותי האישית. הרצאה אינטרקטיבית בהשתתפות שתפעיל את צוות העובדים שלכם עד המנכ"ל/ית.

שעה של השראה מלווה בהרבה צחוק.

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי (בזום: 50 דק')

למי מיועד?

לכולם, אבל במיוחד לארגונים עם ראש פתוח שמאמינים בפיתוח ושימור עובדים, בהגדלת המוטיבציה ובנתינת דגש על הצמיחה וההגשמה של העובדים והמנהלים בארגון. הרצאה מצוינת לחברות הייטק, סטארט אפ, סגלי הנהלה, מורים ועוד. מעוררת השראה גם באנגלית.

3

3

הצחקת כבשת!

הומור ככלי לשכנוע, רתימה ויצירת אמון

הומור על במה - איך עושים את זה נכון

דרך ניתוח קטעי וידאו קצרים מתוך נאומים של  גדולי מנהיגי העולם, מרייגן ועד אריאל שרון, אובמה ומרגרט תאצ'ר, אני מראה כיצד הומור מייצר כריזמה, אמון, שיתוף פעולה, עבודת צוות ואינטימיות. בקיצור, כל המרכיבים שמייצרים מנהיגות אמיתית. ומשם, מה העובדים יכולים ללמוד מהם ולקחת לחיים שלהם.

ההרצאה מלמדת איך להיחלץ מסיטואציות מביכות, לשפר תקשורת בין אישית, מעודד חשיבה יצירתית, להימנע מעימותים, להפוך חסרון ליתרון ולשבור את הקרח דרך הומור. והכי חשוב, הומור, זו לא תכונה מולדת אלא מיומנות נרכשת! כל אחד יכול להצחיק יותר ולצחוק.

ככה זה כשמבינים שמדובר בערוץ תקשורת יעיל.

שעה סוחפת, מצחיקה, מלמדת, מלווה בקטעי וידאו קצרים ומעניינים מתוך הרצאות "טד" ועוד.

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי (בזום: 50 דק')

למי מיועד?

חברות הייטק, חברות פארמה, אנשי מכירות ושירות לקוחות, סדנאות לעובדים, צוותי הדרכה, מנהלים בכירים שרוצים לשפר מיומניות פרזנטציה. ניתן להזמין גם בתור סדנת גיבוש עבור צוות העובדים שלכם, סדנאות גיבוש לעובדים שאורכת כשלוש שעות עד כ-20 משתתפים. מנהלות ומנהלי הדרכה, דברו איתי.

4

4

הצחקת מכרת!

איך למכור יותר ולייצר חווית לקוח מוצלחת בעזרת הומור

הומור בפרזנטציות - איך עושים את זה נכון

"זה יקר לי", "אני צריכה לחשוב", "אני צריך להתייעץ" – אלה רק חלק מההתנגדויות הנפוצות בתהליך מכירה נפוץ. שימוש נכון בהומור יכול לעזור לנו לפתור את  ההתנגדויות האלה ונוספות בהצלחה ובמקרים רבים אפילו להימנע מלהגיע אליהן מלכתחילה על ידי יצירת אמון ואינטימיות מהרגע הראשון.

בהרצאה מרתקת ומצחיקה, אלמד את צוותי המכירות שלכם איך לגייס בהצלחה לקוח חדש, לעזור לו להתגבר על חששות, לשמר אותו ואף לגרום לו להביא איתו לקוחות נוספים, בעזרת הומור ועוד.

למה הומור במכירות? קל. כי הומור שובר קרח ומייצר חברות בשניות והרי ידוע שכל תהליך מכירה מוצלח הוא קודם כל מערכת יחסים בין בני אדם. בהרצאה נדבר על שלושת השלבים של תהליך מכירה מוצלח, איך לזהות את הצורך האמיתי של הלקוח, למה כדאי פחות לדבר ויותר להקשיב ואיך משמרים לקוח עצבני. 

מה לי ולמכירות, אתם שואלים? כמה שנים טובות בעגלות בארה"ב, כמה שנים טובות ברשת הולמס פלייס מועדוני פרימיום ומעל עשור אני גם אשת המכירות של העסק שלי.

שעה מלמדת, מעשית ומצחיקה עם דוגמאות שרלוונטיות לארגון שלכם במיוחד.

 

אורך ההרצאה: שעה פרונטלי (בזום: 50 דק')

למי מיועד?

צוותי מכירות B t B וביחוד B t C. נשות ואנשי מכירות מכל הסוגים. חברות הייטק, פארמה, סלולר, נותני שירותים. ניתן להזמין את ההרצאה גם באנגלית.

5

5

סדנת פרזנטציה למנהלים

כריזמה, שפת גוף ותוכן מעניין - לנאום נכון!

השילוב הנכון בין עמידה פיזית נכונה לסיפור בהיר ומשכנע

מנהל/ת טובים הם קודם כל מנהיגים. ומה הופך אדם למנהיג טוב? לקיחת אחריות, אופטימיות, בטחון עצמי, רטוריקה ויכולת שכנוע.  בסדנה בת שלושה מפגשים נלמד ונתרגל, באופן אישי וקבוצתי, איך עומדים על במה, כל במה וגורמים לקהל לא רק להקשיב לנו, אלא לרצות ללכת אחרינו. בסדנה נתרגל עמידה פיזית נכונה, קשר עין, שימוש נכון בקול ובמרחב. וגם, מה עושים עם הידיים?! במקביל, ניגע בדרכים מעניינות לפתוח פרזנטציה כדי לקבל קשב מהשנייה הראשונה, איך מתמודדים עם שאלות מהקהל, מתי מכניסים הומור ולמה כל פרזנטציה היא בעצם דיאלוג.

למה איתי? עשרים שנה ניסיון בעמידה על במות, בארץ ובחו"ל, כשחקנית, קומיקאית, מרצה ומלווה מנכ"לים בכירים במשק כמו גם פוליטיקאים בהכנה לנאומים וועידות. עיתונאית שמכירה היטב את אומנות הסיפור שחייבת במה כדי לספר אותו.

אורך הסדנה: 1-3 מפגשים, שעתיים וחצי כל מפגש.

למי מיועד?

מנהלים מכל סוגי הקשת והחברות שמעוניינים לשפר בסרדת מפגשים קצרה בצורה משמעותית את היכולת שלהם לעמוד על במה, מתוך הפנמה שכל מפגש בין שני אנשים או יותר זוהי פרזנטציה.

״ההרצאה של אודליה בנושא הומור כערוץ תקשורת אפקטיבי היתה עבור נציגי עובדי חברת תנובה חוויה של תובנות חכמות ומשעשעות כאחד. על אף האתגר הרב בלהעביר הרצאה דרך הזום, אודליה הצליחה ״להחזיק״ את הצופים, לשתף, לאתגר ולסקרן אותם לאורך כל ההרצאה וזה לא מובן מאליו. האסרטיביות של אודליה, הדיבור החד, הפתיחות והישירות שלה וכמובן ההומור הפכו את ההרצאה להצלחה של ממש והתגובות שהגיעו אחר כך מהעובדים היו בהתאם״.

לירון לניאדו, סמנכ"ל קריאטיב

לניאדו תקשורת

הזמנו את אודליה להרצאה ושיחה קצרה בנושא הומור בפרזנטציה. היה מוצלח מאוד. אודליה מעבירה את הנושא בצורה מקצועית, נעימה ומעניינת וכמובן מלאה בהומור. הנושאים והכלים שאודליה מעבירה "נארזו" בצורה טובה שמעודדת הקשבה ומהווה בסיס טוב לאימון והטמעה.

אריק פרייסמן, מנכ"ל

המרכז הבינתחומי הרצליה

"אודליה היקרה, תודה רבה על הרצאה משעשעת, מלאה בהומור, עשירה בתוכן והכי חשוב שנגעה בכל אחד ואחת מעובדי האגף...עשית לנו שמח בלב, היה פשוט תענוג לשמוע אותך...לנשום ולחייך! אין לי ספק שנדע להשתמש יותר בהומור ובצורה הנכונה...ממליצה עלייך באהבה לכל עמיתיי באגפים השונים במשרד הבטחון."

מושית מזרחי

אגף משפחות הנצחה ומורשת, משרד הבטחון

"שמחנו לארח את אודליה יקיר אצלנו כבר מספר פעמים, הרצאת "המתנה שבך" גרמה למנהלות הגיוס שלנו להתאהב מחדש בתפקיד ולהסתכל עליו לא רק כתלוש משכורת, אלא בעיקר ככלי למימוש עצמי. התגובות של המשתתפות היו נלהבות תוך כדי ההרצאה וגם לאחריה. הנושא הועבר בהמון קלילות ושיתוף הקהל ועם זאת גם בעומק ובהשראה."

רונה גרוס, מנהלת פיתוח ארגוני

SQLink

"היי אודליה, קודם כל תודה רבה, ממש נהניתי ברמה האישית! כמו כן, אני חייבת לציין שההרצאה היתה חוויתית, פרקטית ומעוררת השראה ומניעה לפעולות ולתוצאות מיד בסיומה (בחלק השני של הפגישה אנשים כבר התחילו ליישם את עניין ההומור במצגות שלהם). קיבלנו כלים פרקטיים בהתמודדות עם יציאה ממצבים מביכים, עמידה מול קהל והדרך היעילה לגרום להקשבה מהרגע הראשון. אין לי ספק שזו תחילתה של ידידות נפלאה בהמשך לעוד הרצאות מהנות ומעשירות כאלה."

שירי מנחמי, מנהלת תפעול

אימדג'ין טכנולוגיות בע"מ

מבין לקוחותינו

איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן