בלוג

מחפשים זוגיות? תדאגו להיות ממומשים מקצועית

מחפשים זוגיות? תדאגו להיות ממומשים מקצועית

פנויים פנויות? זה בשבילכם!

לכאורה לא אמור להיות קשר בין המימוש העצמי שלנו בתחום הקריירה ליכולת שלנו למצוא זוגיות, אלה שני תחומים שונים ואנחנו עדים למקרים רבים של אנשים שמרב שהם שקעו בקריירה הם שכחו איך מאייתים חיבוק.

רק כשאנחנו מדברים על לממש את המתנה שבנו אנחנו לא מדברים רק על מקצוע, אלא על מימוש מהות של בן אדם שבאה לידי ביטוי בעיסוק כלשהו.

כאשר אדם עושה את מה שהוא טוב ואוהב לעשות, הוא מקרין שמחה, אופטימיות, אנרגיה והצלחה, תכונות שקורצות למין השני. 

כאשר אנחנו במיטבנו אנחנו בתדר גבוה, מה שבא לידי ביטוי גם בכך שאנחנו נוטים להקדיש גם חשיבות למראה שלנו.

העובדה שאנחנו נמצאים בתדר גבוה מושכת אלינו מחזרים פוטנציאלים מהמין השני שנמצאים באותו התדר.

ובכן, מי לא רוצה לצאת עם מישהו מצליח, שמח וממומש? בדיוק!

בנוסף, כאשר אדם ממומש (הכוונה היא כמובן לשני המינים), הוא מחפש פרמטרים עמוקים יותר בפרטנר העתידי שלו, לא רק גובה/ משקל/ צבע עור ותואר אקדמאי, אלא יכולת הקשבה והפרייה הדדית, מה שגורם לנו להיחשף ולתת צ'אנס למחזרים שבעבר פחות היינו שמים אליהם לב.

פתאום השאלה שנשאלת היא לא רק האם היא יפה ויודעת להחזיק בית, אלא גם האם היא תדע לפרגן לי בזמן שאמשיך לממש את החלומות שלי?

ואם כבר התחתנתם?

אחת התופעות המעניינות שקורות לזוגות נשואים הוא שבשלב כלשהי מתעורר הצורך אצל אחד מבני הזוג, לרב אצל האישה, לחפש משמעות ואת יעודה, אחרי ששנים רבות היא השקיעה את רובה בטיפוח הקן המשפחתי.

לא תמיד הגבר שלצידה יודע להכיל את הרצון לפרוש כנפיים, מה שמוביל פעמים רבות, לצערי, לפרידות. ולכן, חשוב שבמקרים כאלה, לתת מקום לבני הזוג לפרוש כנפיים.

אחרת, הוא/ היא יצטרכו לבחור בחירה כואבת בין מימוש עצמי לתחזוק הנישואין. וזו גם אחת הסיבות שפרק ב' מצליח יותר, משום שהבחירה מגיעה ממקום ממומש יותר.

לסיכום, כאשר אדם ממומש מקצועית ומביא לידי ביטוי את המתנה שבו, הדבר ניכר והוא משדר אנרגיה והצלחה, תכונות שכולנו היינו רוצים יותר מהן, ולכן אנחנו מחפשים להיות  בקרבת שכאלה.

מכאן, יש קשר ישיר בין המימוש העצמי שלנו, כלומר מימוש המתנה שלנו למציאת זוגיות אוהבת שמבוססת על הפריה הדדית ולא על מילוי חסכים.

לקביעת יעוץ לגבי מציאת זוגיות שהיא מתנה, צרו קשר עם המשרד.

אהבת אמת

אודליה

שתף המאמר:

איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן