הרצאות לארגונים בזום? יאפ, אתם במקום הנכון -:)
העולם מתחיל לחזור למפגשים פיזיים, אבל בשנתיים האחרונות גילינו כמה הזום הוא פתרון נוח. הנה מקבץ הרצאות בזום שאני מעבירה בהצלחה בשנתיים האחרונות:
מחפשים הרצאות מעניינות? אז קחו דקה, ותקראו איך אפשר לעניין, להצחיק ולתת ערך גם בזום. בואו נתחיל:
הרצאת זום שמדגימה את כל הפונקציות השונות של הומור כערוץ תקשורת אפקטיבי במיוחד, בהיותו שובר קרח, מייצר אינטימיות, מפחית התנגדויות, מעביר ביקורת בצורה נעימה, מסיים עימותים והוא לגמרי בחינם (אני לא -:).
מדובר במופע סטנד אפ (בזום) מצחיק, מעשי ומעורר השראה כי הוא לוקח סיטואציות נפוצות ונפיצות מחיי היום יום, ומראה איך במקום לפתור אותן בעזרת כעס, בכי או מבוכה, הומור פותר אותן הרבה יותר יעיל, מהיר ונכון.
כל זאת ועוד בכמעט שעה של צחוק, כלים ושיתוף. כי מי אמר שאי אפשר גם וגם, גם מצחיק וגם מעצים. ואני גובה רק על אחד.
אורך ההרצאה: 50 דקות בזום
למי מיועד?
לחברות ולארגונים, לעיריות ולמתנ"סים. כמו גם לקהל ישראלי/ יהודי בחו"ל. כל מי שמעוניין בהרצאה קלילה, מעשירה, עם טיפים מעשיים, נפילת אסימונים ובהשתתפות הקהל. אצלי הקהל נהנה לפתוח מיקרופונים ווידאו (לא חובה), אני רק מבקשת להתאפר לפני. ויש גם דגש מיוחד איך לצלוח את לחצי הקורונה בעזרת הומור. אפשר גם באנגלית.
הרצאת מוטיבציה מלאה בהומור שגורמת לקהל להסתכל שונה ומיוחד על מקום העבודה. לא רק בונוסים ושישה טעמי גלידה. אלא מתנה.
בהרצאה אני מספרת על הדרך בה אני גיליתי את המתנה שלי, למה התפקידים שעשיתי בעבר במקומות עבודה חיוניים למי שאני היום ואיך כל אבן בדרך הייתה לגמרי מדויקת. למה כדאי להסתכל על מקום עבודה כסביבה שמאתגרת אותנו ולכן מצמיחה אותנו. איך להנות מהדרך ולזהות כיצד הארגון תורם להתפתחותי האישית דרך גילוי חוזקות נוספות שבי. הרצאה אינטראקטיבית מתובלת בהומור ובהעצמה.
שעה של השראה מלווה בהרבה צחוק.
אורך ההרצאה: 50 דקות
למי מיועד?
ארגונים עם ראש פתוח שמבינים שעובד מוגשם הוא עובד מאושר הוא עובד מוצלח (וגם עובדת כמובן). כאלה שרוצים עובדים ששמחים להגיע למשרד, שנותנים מקום לעובד כמכלול , שמאמינים שהגשמה בתוך הארגון זו לא מילה גסה. אפשר גם באנגלית.
כולנו כבר יודעים שמכירה מוצלחת היא תוצאה של מערכת יחסים טובה שנרקמה בין איש/ת המכירות ללקוח/ה. ומה יותר יעיל ליצירת אינטימיות מהירה מאשר הומור? הכלי ששובר קרח ובונה אמון בעשר שניות.
בהרצאה מעשית במיוחד, קלילה ומפילת אסימונים, נלמד את שלושת השלבים של תהליך מכירה מוצלח, איך לפנות לרגש ואיך לזהות את הכאב האמיתי של הלקוח ולתת לו מענה. כמו גם, איך מתמודדים בהצלחה עם התנגדויות כמו "יקר לי" ו-"אני רוצה להתייעץ" בעזרת הומור. ומה לי וכל זה? עשרים שנות ניסיון בעולם המכירות B t C בארץ ובחו"ל, מטירונות בעגלות בארה"ב ועד חברות הייטק ועוד.
אורך ההרצאה: 50 דקות (לא מודדת עם סטופר))
למי מיועד?
צוותי מכירה ושירות לקוחות בתהליכי מכירה של B t C כמו גם B t B. אפשר גם באנגלית.
״ההרצאה של אודליה בנושא הומור כערוץ תקשורת אפקטיבי היתה עבור נציגי עובדי חברת תנובה חוויה של תובנות חכמות ומשעשעות כאחד. על אף האתגר הרב בלהעביר הרצאה דרך הזום, אודליה הצליחה ״להחזיק״ את הצופים, לשתף, לאתגר ולסקרן אותם לאורך כל ההרצאה וזה לא מובן מאליו. האסרטיביות של אודליה, הדיבור החד, הפתיחות והישירות שלה וכמובן ההומור הפכו את ההרצאה להצלחה של ממש והתגובות שהגיעו אחר כך מהעובדים היו בהתאם״.
לירון לניאדו, סמנכ"ל קריאטיב
לניאדו תקשורת
הזמנו את אודליה להרצאה ושיחה קצרה בנושא הומור בפרזנטציה. היה מוצלח מאוד. אודליה מעבירה את הנושא בצורה מקצועית, נעימה ומעניינת וכמובן מלאה בהומור. הנושאים והכלים שאודליה מעבירה "נארזו" בצורה טובה שמעודדת הקשבה ומהווה בסיס טוב לאימון והטמעה.
אריק פרייסמן, מנכ"ל
המרכז הבינתחומי הרצליה
"אודליה היקרה, תודה רבה על הרצאה משעשעת, מלאה בהומור, עשירה בתוכן והכי חשוב שנגעה בכל אחד ואחת מעובדי האגף...עשית לנו שמח בלב, היה פשוט תענוג לשמוע אותך...לנשום ולחייך! אין לי ספק שנדע להשתמש יותר בהומור ובצורה הנכונה...ממליצה עלייך באהבה לכל עמיתיי באגפים השונים במשרד הבטחון."
מושית מזרחי
אגף משפחות הנצחה ומורשת, משרד הבטחון
"שמחנו לארח את אודליה יקיר אצלנו כבר מספר פעמים, הרצאת "המתנה שבך" גרמה למנהלות הגיוס שלנו להתאהב מחדש בתפקיד ולהסתכל עליו לא רק כתלוש משכורת, אלא בעיקר ככלי למימוש עצמי. התגובות של המשתתפות היו נלהבות תוך כדי ההרצאה וגם לאחריה. הנושא הועבר בהמון קלילות ושיתוף הקהל ועם זאת גם בעומק ובהשראה."
רונה גרוס, מנהלת פיתוח ארגוני
SQLink
"היי אודליה, קודם כל תודה רבה, ממש נהניתי ברמה האישית! כמו כן, אני חייבת לציין שההרצאה היתה חוויתית, פרקטית ומעוררת השראה ומניעה לפעולות ולתוצאות מיד בסיומה (בחלק השני של הפגישה אנשים כבר התחילו ליישם את עניין ההומור במצגות שלהם). קיבלנו כלים פרקטיים בהתמודדות עם יציאה ממצבים מביכים, עמידה מול קהל והדרך היעילה לגרום להקשבה מהרגע הראשון. אין לי ספק שזו תחילתה של ידידות נפלאה בהמשך לעוד הרצאות מהנות ומעשירות כאלה."
שירי מנחמי, מנהלת תפעול
אימדג'ין טכנולוגיות בע"מ