חברות וארגונים

מארגנים תוכן להרמת כוסית וכבר צפיתם בכל להטוטני ארצנו?

מחפשים תוכן יחודי שישפר את התפוקה בארגון?

מבינים שעובד ממומש זה עובד שנשאר?

מחפשים דרכים יצירתיות לשפר מכירות ושירות לקוחות?

ומה עם סדנאות פרזנטציה למנהלים?

היי מנהלות משאבי אנוש, נעים להכיר, את חלקכן אני כבר מכירה מצוין מההרצאות והסדנאות שלי בחברות ובארגונים שלכם.

אז קחו דקה, ותקראו איך אני יכולה לעזור לכן (ואתן לעזור לי לטוס לתאילנד)

1

1

המתנה שבהומור

איך לשפר תקשורת בינאישית בעזרת הומור

ה-הרצאה בהא הידיעה. יש לכן אירוע חברה? סוף שנה? תחילת שנה? נופש ביוון?
הבוס מתחלף? ראש השנה? חנוכה? חכו לי!

אז מה עושים שיהיה מעניין, מלמד, עם ערך מוסף כזה שסמנכ"ל הכספים לא יהסס לחתום על הצ'ק?

ההרצאה "המתנה שבהומור" מלמדת איך להשתמש בהומור בחיי היום כדי לשפר את התקשורת שלנו במערכות היחסים עם הסובבים אותנו, עם ההורים, הילדים, הבוסים, הקולגות ואפילו עם שוטר התנועה.

מדובר במופע סטנד אפ מעורר השראה ומחשבה כי הוא לוקח דוגמאות אמיתיות מחיי היום יום ומראה איך במקום לפתור אותם בעזרת כעס, בכי, מבוכה או אי נעימות, הומור פותר אותן הרבה יותר יעיל, מהיר ונכון.

  • אז איך מגבירים מוטיבציה אצל עובדים?
  • איך מבקשים מהילד להכין שיעורים
  • איך רומזים לאורחים שהגיע הזמן ללכת
  • ומה עושים עם לקוח עצבני או שוטר תנועה שכבר התחיל לכתוב את הדו"ח…?

כל זאת ועוד בשעה סוחפת של צחוק, כלים, שיתוף. כי מי אמר שאי אפשר גם וגם, גם מצחיק וגם מעצים. ואני גובה רק על אחד (מחיר זהה למעצים ומצחיק).

אורך ההרצאה: שעה

למי מיועד?

ארגונים וחברות שמעוניינים בהרצאת העשרה שמועברת בצורה קלילה ובו זמנית מעניקה ערך ונותנת כלים מעשיים. לאירועים מיוחדים, כמו גם לימים רגילים. לכנסים בחו"ל ובארץ. משאבי אנוש ורווחה. ניתן לצחוק גם באנגלית.

2

2

המתנה שבך

כל אדם נולד עם מתנה ייחודית שהוא בא לתת לעולם, אצל אחד זו היכולת לחבר בין אנשים, אצל השנייה היכולת להפיק אירועים יפים בתקציב דל, השלישי יודע להקשיב ככה שאנשים נפתחים, הרביעית גורמת לכולם ללכת אחריה.

אז איך מזהים את המתנה הייחודית של כל אחד מהעובדים, איך מקום העבודה מסייע לנו לשפר ולממש את המתנה שלנו והכי חשוב – איך להסתכל על מקום העבודה לא כתשע עד חמש או רק כתלוש שכר, אלא מקום שמפתח בנו חוזקות שלא ידענו על קיומן והופך את המתנה שלנו לרחבה ושלמה יותר.

הרצאת מוטיבציה מלאה בהומור שגורמת לקהל להסתכל שונה ומיוחד על מקום העבודה. לא סתם תלוש שכר. מתנה.

בהרצאה אני מספרת על הדרך בה אני גיליתי את המתנה שלי, למה התפקידים שעשיתי בעבר במקומות עבודה חיוניים למי שאני היום ואיך כל אבן בדרך הייתה לגמרי מדויקת. למה כדאי להסתכל על מקום עבודה כסביבה שמאתגרת אותנו ולכן מצמיחה אותנו. איך להנות מהדרך ולזהות כיצד הארגון תורם להתפתחותי האישית. הרצאה אינטרקטיבית בהשתתפות פעילה של העובדים עד המנכ"ל/ית.

שעה של השראה מלווה בהרבה צחוק.

אורך ההרצאה: שעה

למי מיועד?

מיועד לכל אירוע, וביחוד לסגלי הנהלה, חברות הייטק, אירוע יום האישה, צוותי הדרכה ומכירות, ולארגונים עם ראש פתוח שמחפשים הרצאה שתגרום לעובדים להעריך את הארגון.

3

3

הצחקת כבשת!

איך הומור בונה מנהיגות אמיתית?

מה ההבדל בין מנהיגות היררכית לכריזמטית ואיך הומור קשור לזה?

דרך ניתוח קטעי וידאו קצרים מתוך נאומים של  גדולי מנהיגי העולם, מרייגן ועד אריאל שרון, אובמה ומרגרט תאצ'ר, אני מראה כיצד הומור מייצר כריזמה, אמון,שיתוף פעולה ואינטימיות. בקיצור, כל המרכיבים שמייצרים מנהיגות אמיתית. ומשם,מה העובדים יכולים ללמוד מהם ולקחת לחיים שלהם.

ההרצאה מלמדת איך להחלץ מסיטואציות מביכות, להימנע מעימותים, להפוך חסרון ליתרון ולשבור את הקרח דרך הומור. והכי חשוב, הומור, זו לא תכונה מולדת אלא מיומנות נרכשת! כל אחד יכול להצחיק יותר ולצחוק.

ככה זה כשמבינים שמדובר בערוץ תקשורת יעיל.

שעה סוחפת, מצחיקה, מלמדת, מלווה בקטעי וידאו קצרים ומעניינים מתוך הרצאות "טד" ועוד.

אורך ההרצאה: שעה

למי מיועד?

חברות הייטק, אנשי מכירות ושירות לקוחות, צוותי הדרכה, מנהלים בכירים שרוצים לשפר מיומניות פרזנטציה. ניתן להזמין גם כסדנה של שלוש שעות עד כ-20 משתתפים. מנהלות ומנהלי הדרכה, דברו איתי.