בלוג

איך להשיג גבר בעזרת הומור

נדלקת עליו? תצחיקי אותו. זה עובד

השנה היא 2021 ונשים עדיין מפחדות להיות אלה שלוקחות את הצעד הראשון, בין אם ברשתות החברתיות או מחוצה להן. אך מאחר שהעולם שייך לאמיצות, להלן כמה טיפים שיראו לך איך לעשות את זה נכון. או בקיצור - כך תלמדי איך להשיג גבר בעזרת הומור.

שבת בבוקר. הפייסבוק מציע לך להציע לו חברות. הוא נאה וספורטיבי וביקור קצר בפרופיל שלו מעיד שהוא גם מבריק ובעל חוש הומור. זהו, אתם מתחתנים, עכשיו רק צריך שהוא ידע. את מציעה לו חברות, הוא מאשר וכמו בכיתה ד' מאותו הרגע אתם מפסיקים לדבר. כעבור יומיים של שתיקה מצידו המסקנה המתבקשת עבורך היא שהוא לא מעוניין וחבל, כי כבר סגרת אולם.

למרות שהשנה היא 2021 ואפילו שכבר יש לנו נציגה בהוליווד וכלת פרס נובל, נשים עדיין מפחדות להיות אלה שלוקחות את הצעד הראשון, בין אם ברשתות החברתיות או מחוצה להן. הסיבות מתחלקות לשתיים, והראשונה היא חינוך. הרגילו אותנו שהגבר הוא זה שצריך ליזום, ושאם הוא לא עושה צעד – הוא בהכרח לא בעניין. הסיבה השנייה היא שנשים באופן כללי נוטות להתמודד פחות טוב עם דחייה, וזאת כנראה אחת הסיבות העיקריות שבגללן יש יותר סטארט-אפים של גברים. המסקנה? אם את חולמת לעשות אקזיט, כדאי שתתאמני בלהתחיל עם גברים.

בספר "ארבע ההסכמות" של דון מיגל רואיס מדברים על כך שבין היתר אסור לנו להניח הנחות. כלומר, שאם גבר צירף אותך לפייס שלו או להיפך, ולא יצר ראשון קשר, ההנחה שהוא אינו מעוניין לא נכונה בהכרח (אלא אם כן בתמונת הפרופיל שלו נמצאת גם אישה). ועדיין, אני מסכימה איתכן, נשים יקרות, שלהיות הראשונה שעושה כאן צעד זאת בהחלט חוויה אמיצה, ומאחר שהעולם שייך לאמיצות, להלן כמה טיפים שיראו לך איך לעשות את זה נכון. או בקיצור – כך תשיגי את תשומת ליבו בעזרת הומור.

להיות מצחיקה זה הסקסית החדשה

להומור תפקידים רבים. הוא עוזר לנו לנהל משא ומתן כמו שצריך, להעביר ביקורת בצורה נעימה ולסיים עימותים בלי פיצוצים. בעולם הדייטים הומור מאפשר לנו לבדוק אם השטח פנוי בלי להסתכן בדחייה, ולהפגין בטחון עצמי אמיתי כשאנחנו יוזמות פנייה תוך כדי שימוש בהומור. והרי כולנו כבר יודעות ויודעים שהליפסטיק הכי יפה בא בגוון של אהבה עצמית.

מעבר לתמונת פרופיל עם חיוך, נניח שהצעת לו חברות והוא אישר אבל לא שלח הודעה. למה שלא תשלחי לו "אז אני מבינה שאני אהיה זאת שמדברת בזוגיות שלנו", או כל משפט אחר שמרגיש לך נכון? ההודעה הזאת היא קלילה, מקורית ומעידה על הרבה בטחון עצמי. מפה הוא יכול לבחור אם להרים את הכפפה וליזום את ההמשך. מה שבטוח, הפתעת אותו. חוץ מזה, ברגע שאישה נוקטת יוזמה ומחליטה לפנות לגבר שמוצא חן בעיניה, היא לוקחת את גורלה בידיה והופכת להיות יוצרת המציאות של חייה.

ואם אתם כבר תקופה חברים בפייסבוק ועושים לייק האחד לשנייה, את תמיד יכולה לשלוח לו הודעה בפרטי – "תגיד, מה אתה אומר? אנחנו כבר בשלים לדעתך לעלות שלב בקשר מלייקים ללבבות?". אופציה נוספת השמורה לישירות ולאמיצות, היא להגיב לתמונה שהוא העלה במשפט "וואו, איזה ילדים יפים יהיו לנו". אפשר להגדיל בשקל תשעים ולהוסיף סמיילי עם קריצה.

להיות בוחרת במקום נבחרת

בדרגת האומץ הכי גבוהה ובהנחה שאת בעלת בטחון עצמי רם ולא חוששת מהמילה "לא", פשוט שלחי לו הודעה: "היי, אני בדרך כלל לא מתחילה עם גברים, אבל אימא שלי לוחצת עליי" (חשוב לי להבהיר שהדוגמאות שאני נותנת כאן הן כדי להמחיש את הרעיון הכללי, וכדאי שתנסחי משפט שמרגיש לך אותנטי ונכון עבורך).

איך תגיבי בהומור גם לדחייה

בהמתנה ליוזמה של הצד השני אומנם אין חשש מדחייה, אבל גם אין סיכויי הצלחה. וגם אם הוא ענה לך ב"תודה, אבל יש לי חברה", את תמיד יכולה להפתיע ולהשיב "סבבה, זה לא מפריע לי". וכן, יש הרבה גברים ביישנים שם בחוץ שדווקא ישמחו שתיזמי את הצעד הראשון.

זה לא מה את כותבת אלא מה את מרגישה

גם פה, כמו בכל תחום בחיים, מה שבאמת חשוב זה לא בהכרח מה את כותבת, אלא מאיזו פוזיציה את יוצאת. הצד השני יריח מהר אם מדובר בהומור שמחפה על חוסר בטחון עצמי, או כזה שדווקא מעיד על שלמות עצמית. כשאת מספיק אוהבת ומעריכה את עצמך, את כבר תדעי לכתוב את ההודעה המתאימה, וגם אם הוא לא בעניין, את יודעת שאת מתנה ושתיכף יבוא הבחור הבא. או בקיצור, תנסי. מקסימום הוא יגיד לך כן.

לכתבה ב-ynet

שתף המאמר:

עוד מאמרים:

הרצאות מצחיקות

הרצאות מצחיקות

בלוג הרצאות על הומור – בהומור! טוב, אתם חייבים להסכים איתי שהרצאה על הומור חייבת להיות מצחיקה, נכון? אחרת אני בבעיה. בהרצאות שלי על הומור (ארבע במספר), לקחתי את קריירת

קרא עוד
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן