הצחקת מכרת

מחקרים מראים ש-74% אחוז מהצרכנים מעידים שהם קנו מוצר מסוים בזכות המוכר ולא בגלל המוצר.

הומור הוא כלי נהדר כדי לשפר מכירות משום שאנחנו קודם כל מוכרים את עצמינו.

מטרת ההרצאה היא לתת דוגמאות איך הומור יכול להביא לנו לקוחות במכירות פרונטליות מול לקוחות וגם בטלמרקטינג.

כיצד הומור יכול לאפשר לנו לפצח מגוון התנגדויות כגון, מחיר, אין לי שימוש בזה, צריך להתייעץ עם אשתי ואני לא רוצה להתחייב וכיו"ב.

בנוסף, הומור משמש כתזכורת לשים את האגו בצד כשהמשא ומתן הופך להיות קשוח מדי ומאפשר לנו מרחב נשימה בתוך הדיאלוג עם הלקוח.

והכי חשוב, הומור מאפשר לנו לשמר את הלקוח לאורך זמן.

ההרצאה מיועדת לאנשי מכירות, בעלי עסקים ועצמאיים במגוון תחומי עיסוק.